Zoeken in deze blog

dinsdag, mei 07, 2013

Ja, mijn eerste bericht..

Vooral voor mezelf  waarschijnlijk. En dat geeft niet. Ik grapte vorige week dat ik dit blog begonnen was om mijn stiekeme drang naar beroemdheid invulling te gaan geven. Maar dat is niet waar. Ik schrijf voor mezelf. Dat moet ik ook wel want hoeveel van dit soort ik-slinger-alles-wat-ik-kwijt-wil-de-wereld-in-fora heb je wel niet. Dus ik koester geen enkele illusie..

Vroeger schreef ik jarenlang in een dagboek (het ouderwetse papieren soort), dat doe ik al jaren niet meer. Tijdens reizen hield ik ook al eens een blog bij of kladderde ik waar-ben-ik-nu-mails voor de thuisblijvers. Je weet wel: van die lappen tekst van een dusdanig hoog deatilniveau dat niemand ze eigenlijk leest... en saaaai dat die dingen zijn (een enkele uitzondering daar gelaten, mensen die ik ook direct heb aangemoedigd vooral hun heil in het schrijversdom te zoeken). En kijkt niet iedereen met een jaloers oog naar columnisten die hun geld verdienen met het schrijven van korte stukjes over hun -naar het schijnt vaak hilarische- dagelijkse wel en wee. Maar nu ik sinds kort het gevoel heb dat ik iets te vertellen heb, of in ieder geval zelf heel interessant vind en kwijt wil, moet daar maar eens verandering in komen. Daar over later meer (veel meer..)

Iedereen mag het lezen, tuurlijk.. anders schrijf je niet op het web, maar in zo een oudewerts papieren dagboek. Ik houd mezelf alleen niet voor de gek met de gedachte dat wat ik te melden heb zo interessant is dat een ander het zou moeten lezen. Hell, ik weet niet eens of ik iemand in mijn omgeving ooit ga vertellen dat dit blog bestaat, noch kan ik voorzien hoe lang dat zal zijn. Dat betekent dus ook dat ik schrijf waarover ik wil, wanneer ik wil. Maar het grootste thema verklapt de titel enigzins: fitness en eten, of krachttraining en koken of powerlifting en recepten.. hoe je het maar noemen wil.

Dat was de disclaimer. Desalniettemin hoop ik dat je met plezier leest, en alle opmerkingen zijn welkom.

Geen opmerkingen: