Zoeken in deze blog

vrijdag, mei 17, 2013

KLAAR!

Na 10 (!) maanden ben ik klaar met het programma waar ik eerder over vertelde, NROL4W. Wat een ervaring. Ik heb zoveel geleerd... over hoe een lijf werkt, hoe míjn lijf werkt, wat ik leuk vind, wat ik moeilijk vind, welk 'dieet' bij mij past etc. Ben supertrots dat het gelukt is en ook zeer tevree met de resultaten. Kwam direct nadat ik begon ongeveer 2 kilo aan. Toen heb ik mijn voeding en sportregime aangepast en verloor die 2 kilo weer, plus nog 5 extra. Mijn vetpercentage is gedaald (denk ongeveer een 5%, maar de weegschaal op de sportschool is niet heel betrouwbaar) en ik verloor centimeters. Drie rondom de heupen, ongeveer evenveel van mijn bovenbenen en 7,5 van mijn middel. Alleen mijn bovenarmen zijn in omvang toegenomen, met dank aan de spierballen. Al met al zeer tevree dus.


Maar ik denk dat ik nog meer resultaten kan behalen. En bovendien kan ik me uberhaupt niet voorstellen nu te stoppen met deze vorm van trainen. Dus wat nu? Ik kreeg onlangs voor mijn verjaardag het laatste boek van dezelfde schrijvers, dus daar ga ik me (vol verwachting en een gezonde dosis vrees) op storten. Maar eerst neem ik denk ik twee weken vrij. Omdat (1) het goed is een keer in de zoveel tijd je lichaam een break te gunnen, (2) ik van die twee weken de tweede in het buitenland ben en ik niet een week wil starten om dan meteen weer te stoppen en (3) ik dat boek nog niet uit heb.

Geen opmerkingen: