Zoeken in deze blog

maandag, augustus 19, 2013

Een weekend vol comfort (food)

Ik weet het niet. Misschien had ik het onbewust een beetje nodig. Niets aan de hand ofzo, gewoon een beetje moe, druk in mijn hoofd en toe aan vakantie. In ieder geval stond het weekend in het teken van comfort food. Niet met voorbedachten rade, het viel me pas op toen ik terugdacht aan de maaltjes van de afgelopen dagen.

De lunch (ontbijt?) zaterdag:
Tunamelt op een ciabatta-broodje





















Het diner zaterdag:

Kaasfondue

















De lunch (ontbijt?) zondag:


Pannenkoeken!












Daar over trouwens later meer. Je ziet 2 stapels, dat komt omdat ik 2 verschillende recepten uit probeerde. Het waren geen 'gewone' pannenkoeken.




Het diner zondag:


In de maak
Kippastei


En de activiteiten dit weekend? Die waren bijpassend: sporten, borrelen, bios, uitslapen en hangen.

Geen opmerkingen: